קופירייטינג לגלויה לדיגיטל
קופירייטינג לגלויה לדיגיטל, מתוך הקמפיין לכנס השנתי, השני של "גולדה" "נשים מנהלות עסק" ,שהתקיים בנובמבר 2013 וזכה להצלחה אדירה.
האישה והאגדה שעמדה מאחורי היוזמה וההפקה היא היועצת העסקית חוה ניסנבוים.
הרעיון היה לעלות ציטוטים או משפטים המייצגים את המרצות בכנס והמשתתפות בפנל העסקי שלו.
הגלויה הזו ייצגה את ענבל שמיר, מאבחנת ומטפלת בתחום מטורי -סנסורי, שהשתתפה בפנל העסקי, שהיה מורכב מבעלות עסקים שחוה ניסנבוים ליוותה ועזרה להן לעשות את המעבר העסקי.
ההשראה לטקסט הגיעה מתוך מצב שהציגה לחוה כשהגיעה אליה לייעוץ וההתמודדות שלה עם נושא תיעדוף המשימות.