קופירייטינג לגלויה

מירי-לשם-פלאיקופירייטינג לגלויה מתוך קמפיין לכנס השנתי, הראשון של "גולדה" "רעיון הופך לעסק" ,שהתקיים באוקטובר 2012  והיה הצלחה אדירה. 

האישה  והאגדה שעמדה מאחורי היוזמה וההפקה היא היועצת העסקית חוה ניסנבוים.

 הרעיון היה עלות לפייסבוק גלויות עם ציטוטים או משפטים המייצגים את המרצות בכנס והמשתתפות בפנל העסקי שלו. 

הגלויה הזו ייצגה את מירי לשם פלאי, סופרת ומאיירת ספרי טבע לילדים.

מירי השתתפה בפנל העסקי שהיה מורכב מבעלות עסקים שחוה ניסנבוים ליוותה בשנים האחרונות ועזרה להן לעשות את המעבר העסקי.

ההשראה לטקסט הגיעה מתוך ליבת העסק של מירי והשאלה אתה התמודדה. איך ליצור בידול עסקי.  ת הגלויה עיצבה מירי בכבודה ובעצמה.

אהבתם? מוזמנים לשתףShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPrint this pageEmail this to someone

תגובות

תגובות