סלוגן חדש למותג אנושקה- "לאן שהדימיון לוקח"

אנושקהסלוגן חדש עבור אנה מינביץ'.

זוכרים אותה?

זו שכתבתי לה גם תוכן לאתר.

ובכן, עם העסק של אנה מינביץ' יש לי "סיפור אהבה".

פרויקט שלם עשינו ביחד מכתיבה שיווקית עבור גלויות דרך תוכן לאתר ותוך כדי גם נולד הסלוגן הזה "לאן שהדמיון לוקח", סלוגן שכל כך מאפיין את אנה.

המון כיף היה בתהליך כי אנה היא באמת לקוחה שכל נותן שירות מאחל לעצמו.

אפשר להריח את הכישרון והרצינות שלה ממרחקים. ואכן העסק שלה הגיע רחוק!

 

 

אהבתם? מוזמנים לשתףShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPrint this pageEmail this to someone

תגובות

תגובות