קופירייטינג לגלויה לכנס "רעיון הופך לעסק"
קופירייטינג מתוך קמפיין לכנס השנתי, הראשון של "גולדה" "רעיון הופך לעסק" ,שהתקיים באוקטובר 2012 והיה הצלחה אדירה.
האישה והאגדה שעמדה מאחורי היוזמה וההפקה היא היועצת העסקית חוה ניסנבוים.
הרעיון היה לעלות ציטוטים או משפטים המייצגים את המרצות בכנס והמשתתפות בפנל העסקי שלו.
הגלויה הזו ייצגה את אילה אורי, שהשתתפה בפנל העסקי, שהיה מורכב מבעלות עסקים שחוה ניסנבוים ליוותה ועזרה להן לעשות את המעבר העסקי.
ההשראה לטקסט הגיעה מתוך ליבת העסק של אילה ומתוך השאלה העסקית שהתמודדה אתה, איך לבחור את קהל היעד.