אתר זה לא פרח קיר- השגיאה הגדולה בנושא כתיבת תוכן לאתרים
בעלי עסקים רבים מבינים כי תוכן שיווקי הוא מפתח לאתר שעובד. והם צודקים. הבעיה היא שרוב בעלי העסקים, מעמידים את האתר שלהם עם הגב לקיר, רגע אחרי שהוא עלה לאוויר.
זהירות מלכודת
יותר ויותר בעלי עסקים מבינים שאם הם לא שם, העסק שלהם לא קיים. והכוונה היא לגוגל כמובן. לכן, רבים מקימים אתר כבר בראשית דרכם כעצמאים לעתים אפילו עושים את זה בסדר הנכון: חקר מילות מפתח, אפיון אתר, כתיבה שיווקית עיצוב ובנייה.
כשהאתר באוויר הם חושפים אותו בפייסבוק, על הקיר שלהם ובקבוצות בהם הם חברים. עובר יום והחגיגה בעיצומה.
הם מקבלים ברכות "מזל טוב", "תתחדשו" ו"בהצלחה". עובר עוד שבוע. ומישהו כותב שהאתר ממש "נפלא".
מידי פעם הם נכנסים לוודא שהאתר עדיין קיים ומגלים שהאתר בסדר גמור ואפילו מתקדם יפה במנועי החיפוש. אבל אחרי חצי שנה הם שוכחים מהאתר שלהם.
מפסיקים להכניס תכנים חדשים ולרענן את הישנים. עוברת עוד שנה והם מחליטים לחפש פעולות שיווקיות אחרות כי האתר שלהם לא מביא עבודה.
אז הנה התגלית:
אתר זה לא פרח קיר. כתיבת תוכן לאתרים לא עושים בשיטת ה"זבנג וגמרנו".
כתיבת תוכן לאתר היא הבסיס לאתר שמתקדם במנועי חיפוש ושלקוחות מגיעים אליו. אבל אתרים שאין בהם תוכן שמתחדש מפסיקים, עם הזמן, לייצר אליהם תנועה.
זה לא קורה ביום וגם לא בחודשיים. אבל בסופו של דבר זה קורה.
דמיינו לעצמכם חנות נעליים שלא מחדשת את קולקציית הנעליים שלה. האם חנות כזו תשרוד ? ברור שלא.
כך גם אתר. הוא צריך להתחדש.
במאמרים, בסיפורים, בכתבות, בתמונות, בסרטוני ווידאו. להתחדש בלשון האתרים זה אומר: תוכן. תוכן איכותי ולאורך זמן. תוכן שכול פעם מראה זווית אחרת של בעיה, נותן עוד פתרון חכם או מציג או סיפור הצלחה של לקוח.
האם חייבים לכתוב כל יום? התשובה היא: ממש לא!
לא כל יום ואפילו לא כל יומיים. אחרי הכול יש לכם עבודה לעשות, אבל לשכוח אותו? להתעלם ממנו?
זה אסור בתכלית האיסור. אתר שקופא על שמריו לא יירחק היום וגם גוגל יכניס אותו לפריזר.
אז תעשו לעצמכם טובה ואל תתנו לאתר שלכם להפוך לפרח קיר. טפחו אותו וגוגל יטפח אותו בחזרה.
רוצים עוד רעיונות איך לקדם אתר בעזרת תוכן אפילו אם יש לכם רק מוצר או שירות אחד? קראו את המאמר: אתר ארך רגליים