אתר ארך רגליים – קידום אתר, של עסק עם שירות אחד, בעזרת תוכן

קידום אתר, של עסק עם שירות אחד, בעזרת תוכן – אתר ארך רגליים

הקמת אתר בתחילת הדרך היא החלטה נבונה. אבל איך אפשר לעשות קידום אתר בעזרת תוכן בלבד לעסק בתחילת דרכו שמציע שירות אחד בלבד? במאמר הזה אני אראה לך דרך פשוטה וקלה לעשות זאת.

אם פתחת עסק לא מזמן, אני מניחה שהמחשבה על הקמת אתר מזמזמת לך במוח והיא חלק מתכניות השיווק שלך.

בצדק. אתר יכול:

ü      לחסוך לך זמן מיותר על פגישות סרק

ü      למגנט אנשים עוד לפני שהם פגשו אותך פנים מול פנים

ü      לשווק את העסק שלך  24/7

זה בתנאי, שהאתר שלך יעלה במקומות הראשונים בגוגל במילות מפתח רלוונטיות לגולש הפוטנציאלי.

זה יקרה אם האתר יהיה בעל תוכן עשיר, מרתק ובעל ערך לאותו לקוח. כלומר אתר ארך (וגם ערך) רגליים.

לפטופנעם רגליים

השאלה היא איך יוצרים קידום אתר כלומר תוכן עשיר בעזרת מוצר או שירות אחד בלבד?

הנה הפטנט:

 כתיבת מאמרים

כתיבת מאמרים היא בטח לא דבר חדש לך אבל מה שאני כן רוצה לחדש לך, זה את העובדה שניתן להשתמש בשם המאמר ליצירת קטגוריה בסרגל הדפים. לדוגמה, עסק לעיצוב משרדים יכול לפרסם מאמר שיקרא: "עיצוב משרד ביתי – עשה זאת בעצמך" או "עיצוב משרד קטן- להתחיל כמו גדול". שימוש מושכל במילות מפתח עם תוכן מקצועי איכותי – הם שילוב מנצח ואופציה ראלית לעלות על הפודיום של גוגל.

 

מאמר או שניים זה דבר נפלא. אבל גם משירות אחד אפשר להפיק הרבה יותר.

תחזוק בלוג  

בלוג אישי הוא הזדמנות מצוינת לספר לגולשים שלך סיפורים מעניינים מתוך הקליניקה, הסטודיו, החנות או מחדר העבודה. תובנות, תהליכים עם לקוחות, מקורות השראה –כל אלו יכולים ליצור תוכן מעולה לאתר שלך.

6 או 7ה דפי תוכן איכותיים אולי אינם מספיקים כדי להגיע לפסגה אבל הם בהחלט סוללים את הדרך אליה וכדי להגביר את הקצב הנה עוד רעיון למימוש.

 עדויות של לקוחות

גם אם פתחת עסק לפני חודשים ספורים, סביר שכבר הענקת את השירות או המוצר – שלך לשניים או לשלושה לקוחות. את התוצאות אני ממליצה לך לרכז  בדף עדויות (אפשר גם בסרטונים עם כתוביות). לא חייבים לקרוא לזה "עדויות של לקוחות" נהפוך הוא. לקוחות ממליצים על…וכאן בא שם העסק שלך או השם שלך – טוב יותר.

משפטים חזקים מכל לקוח על התועלת הגדולה שיצאה לו מהשירות שלך הם מקפצה לשלב הבא במערכת היחסים עם הלקוח הפוטנציאלי שלך. ועם גוגל גם.

בהצלחה!

 

אהבתם? מוזמנים לשתףShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPrint this pageEmail this to someone

תגובות

תגובות