מאמרים
עשו שיווק לא פרסומות – ההבדל בין תוכן שיווקי לתוכן פרסומי
בתוך 24 שעות נחשפתי לשלושה בעלי עסקים שבסך הכול רצו לשווק את העסק שלהם אבל מה שיצא להם זו פרסומת. על ההבדל בין תוכן שיווקי לתוכן פרסומי ולמה לבעלי עסקים קטנים חשוב כל כך לעשות שיווק בלי להיכנס לפרסומות להמשיך לקרוא
כתיבת מאמר ראוי לפרסום
רוב בעלי העסקים סבורים שבשביל לפרסם מאמר ב-ynet, בכלכליסט או באתר של סלונה צריך קשרים, יחסי ציבור או כסף. האמת היא שלא חייבים אף אחד מהשלושה. כל מה שצריך זה מאמר שראוי לפרסום. איך יוצרים אותו ומה עושים אחר כך? להמשיך לקרוא
"על מה אני אכתוב?" טיפ לשעת מחסום כתיבה
כל מי שיש לו עסק לשווק, דף פייסבוק עסקי להפעיל או אתר לתחזק מכיר את הרגע הזה. הרגע הזה שבו המחשבה "על מה אני אכתוב?" מתגנבת לראש. התחושה היא, שכבר כתבת על הכול, שאין לך מה לחדש יותר. ... להמשיך לקרוא
אתר ארך רגליים – קידום אתר, של עסק עם שירות אחד, בעזרת תוכן
הקמת אתר בתחילת הדרך היא החלטה נבונה. אבל איך אפשר לקדם אתר בעזרת תוכן בלבד עם שירות אחד בתחילת הדרך? במאמר הזה אני רוצה להראות לך דרך פשוטה וקלה לעשות זאת. להמשיך לקרוא
ואלו שמות- איך בוחרים שם לעסק?
מהו הזמן הנכון להעניק שם לעסק? מהו שם טוב? ואיך למען השם יוצרים אותו?
להמשיך לקרוא
פייס עם פייסבוק- איך עושים שיווק בפייסבוק בעזרת תוכן אפקטיבי
אנשים לא נמצאים בפייסבוק בשביל לקנות מעסקים, או בשביל למצוא מידע. הם נמצאים שם כדי להתעדכן מה קורה אצל החבר או אצל השכנה, וגם אז...רק בתנאי שזה מעניין. ולמרות שיש אנשים שמבלים בפייסבוק יותר זמן משהם מבלים עם הילדים שלהם, הם לא יבזבזו זמן על מה שלא מעניין אותם. איך עושים שיווק בפייסבוק באמצעות תוכן אפקטיבי? להמשיך לקרוא
לשחרר עניבות – כתיבה שיווקית למנהלים
הם מרגישים רציניים ומכובדים כמו חולצות צווארון מכופתרות. והם גורמים לנו לשכוח שהם "כולה" אנשים שמגיבים לדברים שמניעים את כולנו. לא פעם יוצא לי לקרוא תוכן שאני מגדירה "מחויט". גם כתיבה שיווקית למנהלים היא כתיבה שמנהלת רגשות. רוצים לשווק לשווק למנהלים בכירים? תתחילו לשחרר עניבות להמשיך לקרוא
אתר זה לא פרח קיר- השגיאה הגדולה בנושא כתיבת תוכן לאתרים
בעלי עסקים מבינים כי תוכן שיווקי לאתר הוא המפתח לאתר שעובד. והם צודקים. הבעיה היא, שרגע אחרי שהאתר שלהם עלה לאוויר הם מעמידים אותו עם הגב לקיר. כתיבת תוכן לאתרים אינו עניין של זבנג וגמרנו. זהירות מלכודת! להמשיך לקרוא
ועל תוכן שיווקי לא פסחת
האתר עובד מצוין אבל משתרך אחרי העסק? אולי הגיע הזמן לחדש אותו. להמשיך לקרוא
מאמרים הם לפעמים כמו קסם- טיפים בכתיבת מאמרים
היועצת השיווקית שלך, מקדם האתרים שלך ואפילו מחבריך לעסקים, מכולם שמעת כמה כתיבת מאמרים חשובה לשיווק שלך. הבעיה היא, שאין לך מושג איך לכתוב אותם. להמשיך לקרוא
הצבת יעד ומי הקהל? על החשיבות של הגדרת קהל יעד בשיווק
הדפסת כרטיסי ביקור. כתבת גלויה שיווקית. בנית אתר אבל את הדבר החשוב ביותר...שכחת! הגדרת קהל היעד שלך. על החשיבות של הגדרת קהל יעד בשיווק
להמשיך לקרוא
הכי רחוק מהסטנדרט. למה תוכן לאתר צריך להיות מקורי
כשאתה כותב תוכן לאתר שלך, השאיפה הגדולה שלך צריכה להיות איך לתת ביטוי לעסק שלך במילים, כך שהגולשים כשיקראו את התכנים באתר ירגישו את העסק שלך מדבר אליהם והם, יש לזכור, לא מכירים את העסק שלך. מה שאתה כותב הם קונים. או לא. להמשיך לקרוא