מאמרים

כתיבת מאמר ראוי לפרסום

רוב בעלי העסקים סבורים שבשביל לפרסם מאמר ב-ynet, בכלכליסט או באתר של סלונה צריך קשרים, יחסי ציבור או כסף. האמת היא שלא חייבים אף אחד מהשלושה. כל מה שצריך זה מאמר שראוי לפרסום. איך יוצרים אותו ומה עושים אחר כך? להמשיך לקרוא

פייס עם פייסבוק- איך עושים שיווק בפייסבוק בעזרת תוכן אפקטיבי

אנשים לא נמצאים בפייסבוק בשביל לקנות מעסקים, או בשביל למצוא מידע. הם נמצאים שם כדי להתעדכן מה קורה אצל החבר או אצל השכנה, וגם אז...רק בתנאי שזה מעניין. ולמרות שיש אנשים שמבלים בפייסבוק יותר זמן משהם מבלים עם הילדים שלהם, הם לא יבזבזו זמן על מה שלא מעניין אותם. איך עושים שיווק בפייסבוק באמצעות תוכן אפקטיבי? להמשיך לקרוא

לשחרר עניבות – כתיבה שיווקית למנהלים

הם מרגישים רציניים ומכובדים כמו חולצות צווארון מכופתרות. והם גורמים לנו לשכוח שהם "כולה" אנשים שמגיבים לדברים שמניעים את כולנו. לא פעם יוצא לי לקרוא תוכן שאני מגדירה "מחויט". גם כתיבה שיווקית למנהלים היא כתיבה שמנהלת רגשות. רוצים לשווק לשווק למנהלים בכירים? תתחילו לשחרר עניבות להמשיך לקרוא

הכי רחוק מהסטנדרט. למה תוכן לאתר צריך להיות מקורי

כשאתה כותב תוכן לאתר שלך, השאיפה הגדולה שלך צריכה להיות איך לתת ביטוי לעסק שלך במילים, כך שהגולשים כשיקראו את התכנים באתר ירגישו את העסק שלך מדבר אליהם והם, יש לזכור, לא מכירים את העסק שלך. מה שאתה כותב הם קונים. או לא. להמשיך לקרוא