פייס עם פייסבוק- איך עושים שיווק בפייסבוק בעזרת תוכן אפקטיבי

על אף העובדה, שפייסבוק היא הפלטפורמה הכי פשוטה להעלות אליה תוכן:

טקסט, תמונות וסרטוני וידאו היישר מהסמארטפון שלכם, היא גם המדיה הכי קצרת סבלנות בעיקר כשזה נוגע לעולם העסקי.

 

אנשים לא נמצאים בפייסבוק בשביל לקנות מעסקים, או בשביל למצוא מידע.

אנשים נמצאים בפייסבוק, כדי להתעדכן מה קורה אצל החבר או אצל השכנה, וגם אז…רק בתנאי שזה מעניין.

למרות שיש אנשים שמבלים בפייסבוק יותר זמן משהם מבלים עם הילדים שלהם, הם לא יבזבזו זמן על מה שלא מעניין אותם.

איך עושים שיווק בפייסבוק באמצעות תוכן אפקטיבי?

בעצם עדיף שתוציאו לכם מהראש את המילה שיווק כשאתם ניגשים לכתוב סטטוס בדף העסקי שלכם.
לפני כמה חודשים, נפגשתי אם מאמנת שאמרה לי "אני נמצאת בפייסבוק וכותבת סטטוסים אבל אין תגובות או שיתופים".

הלכתי להציץ. היו שם סטטוסים מייגעים שמתארים בהרחבה ובשעמום מה זה אימון.

בינינו, את מי זה מעניין?.

אם במקום לכתוב מה זה ייעוץ עסקי, תספרו סיפור שאפשר יהיה להזדהות אתו, לצחוק ממנו, להתרגש ממנו או טיפ שאפשר יהיה ללמוד ממנו. תקבלו תוכן שיווקי הרבה יותר אפקטיבי.

תוכן שיניע משהו בשריר הפנים ובעיקר בשריר הלב יעלה את הסיכויים שלכם לזכות בתגובות, שיתופים, בעוקבים ומתי שהוא גם במתעניינים ובקונים.

אז במקום להעלות עוד סטטוס שמספר על מה זה אימון. תנסו סיפור אחר.

למשל:
'מה שהכי כואב לי?', היא הודתה, "שגם היום, למרות שהאנרגיות נעלמו. השמחה נעלמה ואפילו המחשבה, שפעם כל כך אהבתי, שאני יכולה להכריז על חופשה בלי לבקש טובה מהבוס –כבר איננה, אני לא מסוגלת לשאת את המחשבה לחזור ולהיות שכירה.

דווקא המשפט המרוסק הזה, שנאמר בקול שבור ובעיניים מלאות דמעות, שימח אותי. זה המקום, ידעתי, שייתן לה את הכוח להתחיל לפעול עסקית – אחרת.

את הסיפור כולו תעלו באתר שלכם זה יעשה לכם טוב פעמיים.

גם האתר שלכם יזכה לפרץ של כניסות, ותגובות וגם בפייסבוק יפרגנו לכם.

בלונים עם לייק

אבל הסיפור הכי טוב בכתיבת תוכן לפייסבוק שכדי לייצר לרגש לא חייבים סיפור ארוך.

"אחרי שהם הלכו, מצאתי את עצמי צועקת מהתרגשות "יש" "יש" "יש". שיתלוננו השכנים. מותר לי. לא כל יום אני מוכרת שלושה ציורים ב-6000 אלפים שקלים –ביום!"

אהבתם? מוזמנים לשתףShare on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Print this page
Print
Email this to someone
email

תגובות

תגובות