"על מה אני אכתוב?" טיפ לשעת מחסום כתיבה
כל מי שיש לו עסק לשווק, דף פייסבוק עסקי להפעיל או אתר לתחזק מכיר את הרגע הזה.
הרגע הזה שבו המחשבה "על מה אני אכתוב?" מתגנבת לראש.
התחושה היא, שכבר כתבת על הכול, שאין לך מה לחדש יותר.
הבשורה הטובה היא, שאפילו לסופרים הכי דגולים זה קורה. יש לזה אפילו שם. 'מחסום כתיבה'.
הבשורה הטובה השנייה היא, שיש סביבנו המון מקורות השראה לתוכן שיווקי, שאם רק נפתח את האנטנות – נגלה אותם בקלות!.
הנה אחד שגיליתי היום: סטטוסים שאנשים מעלים בפייסבוק.
והמקרה שהיה, כך היה:
פרסמתי בדף הפרופיל האישי שלי סטטוס על השאלות שהעלה בני הצעיר בן ה-11 לפני שיצא בפעם הראשונה, אתמול, למחנה קיץ מהצופים. התגובות היו רבות ונפלאות. אחת מהן תפסה את תשומת לבי.
התגובה הייתה של שרי זומר, שמעצימה ילדים ומחזקת אותם במצבים שונים בחיים. ומצבים כאלו, מסתבר, מגיעים כל הזמן. לאו דווקא בשעת משבר גדול.
הדוגמה עם השאלות לקראת מחנה הקיץ, היא רק אחת מהן.
זו התשובה שכתבה לי שרי:
"ואכן צריך לחזק ולהרגיע ולהלהיב לסקרנות לקראת החדש, במקום חשש מפני הלא ידוע. שינוי קטן בנקודת המבט יוצר שינוי עצום בתחושה ובתגובה.".
התגובה הזו הדליקה אצלי נורה ירוקה.
שרי בדיוק יצרה דף פייסבוק עסקי.
כתבתי לה מיד: "הנה לך נושא למאמר." והיא, חרוצה שכמותה, מיד העלתה סטטוס בעניין.
את הסטטוס הזה הצעתי לה לפתח ואף נתתי כיוון התחלה ומחשבה בזו הלשון:
"שרי יקרה, איזה כיף שהשאלות של איתמר עוררו השראה.
הטיפים נהדרים! מציעה לך לקחת את הסטטוס ולפתח אותו לפוסט.
יש לי כבר שם. "לילה ראשון בלי אימא". תת כותרת: החופש הגדול כבר כאן ואתו מחנות הקיץ והקייטנות מחוץ לבית. איך עוזרים לילדים להתמודד עם החששות? 5 טיפים שווים ששווה ליישם.
צרי פתיח מעניין, תני דוגמאות קונקרטיות, תסגרי במשהו מעודד והרי לך פוסט מצוין שאת יכולה לשלוח ל-YNET או לפורטלים אחרים כמו סלונה או און לייף. בהצלחה!"
כששחררתי את הרעיון שלי לאוויר הפייסבוקי, קלטתי! לא רק שרי קיבלה רעיון למאמר, שיכול לעשות לה יופי של עבודת שיווק, גם לי יש!.
*הפוסט הזה מוקדש באהבה לשרי זומר, בעלת "יד ביד -להשיב את העצמה והשמחה לילד!"
https://www.facebook.com/sarizommer4u?pnref=lhc