ועל תוכן שיווקי לא פסחת
ועל תוכן שיווקי לא פסחת
פעם תוכן שיווקי, לא לעולם תוכן שיווקי! גם אם האתר מייצר פניות, מדורג גבוה בגוגל ונראה טוב, אם התוכן שבו נשרך אחרי העסק, זה הזמן לעשות פסח!
עברו כמה שנים מאז הקמת את האתר שלך? בזמן הזה העסק שלך התפתח, והאתר שלך כבר סטטי הרבה זמן וממש לא עדכני. כשהעסק מתפתח וצומח, אין מהנמנע שצריך לחדש בו את התוכן. אחרי הכול, גם מדבר לא חוצים היום בארבעים שנה.
פעם תוכן שיווקי, לא לעולם תוכן שיווקי
מילא אם האתר לא היה מייצר פניות- דיינו,
מילא אם היה מייצר פניות אבל לא היית רואה ממנו שקל- דיינו,
מילא אם היית רואה ממנו שקל אבל זה היה קורה פעם בשנתיים-דיינו,
מילא אם היה מביא עבודה פעם בשנתיים אבל לא היה מדורג בעשירייה הפותחת בביטויים רלוונטיים- דיינו,
מילא אם היה מדורג בעשירייה הפותחת, אבל האתר לא היה נאה בעיניך – דיינו,
אבל גם אם כל אלו לא קרו- די דיינו! כי אם האפיון של האתר כבר לא מדויק והתוכן שלו נשרך אחרי העסק –זה הזמן לרענן ולעשות בו פסח!
עשרה דברים עליהם עומד תוכן שיווקי לאתר שמייצר עבודה:
- לקוח אידאלי- אחרי כמה שנים שהעסק עובד, זה אמור להיות הרבה יותר קל לתאר אותו. מי הלקוח הכי טוב שלך כזה שאם הייתה לך אפשרות היית משכפל אותו.
- סיפור – הסיפור של הלקוח שלך. מה כואב לו ביום ומדוע נודדת שנתו בלילה? מה מטריד את מנוחתו ומופיע בסיוטיו? מה הוא רוצה שיקרה לו? למה הוא משתוקק? על מה הוא חולם?
- ביטויים רלוונטיים – אלו שהלקוח הפוטנציאלי שלך יקיש כשהוא יחפש מישהו כמוך. לגוגל אדוורדס (וגם למתחרים שלך), יכולת מופלאה לגלות לך מה קהל היעד שלך מחפש ומה לא.
- הערך האמתי ללקוח – אחרי הכול, זה לא הכיסא הארגונומי שהעסק שלך מוכר, זו האפשרות של הלקוח שלך להיפטר מכאבי הגב.
- בידול – קהל יעד מוגדר, התמחות ספציפית. ככל שיהיו פחות כמוך, כך הבולטות שלך תהיה גדולה יותר.
- כותרות מסקרנות – נכון שיש מילים מוכרות ויש מילים שמוכרות יותר. אנשים אוהבים "סודות", "תוצאות", "הצלחה" אבל הם הכי אוהבים חידושים. אין כמו כותרות מסקרנות כדי לגרום ללקוח שלך להמשיך ולקרוא.
- תוכן מרתק- תוכן מרתק הוא זה שמרתק את הלקוח שלך אליו כי הוא נוגע בעצבים החשופים שלו. דמעה בזווית העין, דופק מואץ, פרפרים בלב, נשימה קצרה, חיוך רחב. לשם המילים מחלחלות אם, ורק אם קראת נכון את הלקוח שלך.
- פתרון – זה שמעניק תקווה, מפיח חלום, מייצר תוצאות, מביא הצלחה.
- רכישת אמון – אנשים קונים ממי שהם מאמינים בו. עדויות טובות יעזרו ללקוח שלך להיות רגוע שהוא לא שפן הניסיונות שלך.
- הנעה לפעולה- לא מספיק שהלקוח שלך יהנהן בראשו לאות הסכמה עם הכתוב. קובייה בולטת שתניע לפעולה תעזור לו לעשות את מה שהיית רוצה שהוא יעשה- ישאיר פרטים, יצלצל או יגיב על מאמר שהעלית.