פתיונות ברשת- איך לדוג לקוחות פוטנציאליים ע"י כתיבת מאמרים
כתיבת מאמרים מהווה חכה לדוג אתה לקוחות פוטנציאליים מהרשת. אבל איך עושים את זה? טיפים על מה לכתוב ועל איך לכתוב שיעזרו לך להתמודד ביתר קלות עם הדילמות.
1. כתיבת מאמרים – על מה לכתוב?
א. על סדנאות /קורסים / הרצאות וכדומה.
הסיפורים מאחורי הסדנה יתנו ללקוחות הפוטנציאליים שלך לראות את עצמם בסיפורים האלו. את האישה שמתאבלת על אובדן הנישואין ולא מצליחה לאסוף את עצמה (סדנא לפתיחת פרק ב'), את האימא שעומדת חסרת אונים מול התינוק שהכניס כמה עלים של דשא לתוך הפה ומשתנק (קורס החייאה לתינוקות).
ב. ידע וטיפים
יועץ פיננסי לעסקים קטנים? כתיבת מאמרים מהעולם שלך החל מטיפים איך לשרוד את השנתיים הראשונות של העסק, דרך ניהול נכון של תזרים מזומנים ועד לרמזורים האדומים בדרך אל השטרות הירוקים, טוב, השקלים. כתבו על זה כבר? אז זהו שלא. כי אף אחד, לעולם, לא יכתוב על העסק שלך כמו שאתה תכתוב עליו רק אתה יודע על נקודת החן שיש לו מתחת לברך שמאל.
ב. חידושים והמצאות
פיתחת שיטה מיוחדת להרזיה? – כתבי עליה. על החדשנות, על פריצת הדרך, על התוצאות בשטח (את יכולה לראיין מטופלים). תוך כדי תקתוקי מקלדת את הופכת לחלוצה בתחום. בבוא העת, כשהמתחרים ינסו ללכת בתלם שיצרת, הם יגלו שכבר מזמן עברת לטרקטור. במילים אחרות – הפכת למומחית.
ג. תגליות
גילית תוך כדי טיפול באומנות עם ילדים בעלי הפרעות קשב וריכוז, שמוזיקה קלסית עוזרת להם בריכוז? שתפי את ההורים בתגלית. הם לבטח ישמחו לשמוע שיש דרכים ידידותיות יותר, לטיפול בהפרעות קשב וריכוז, מרטלין.
2. כתיבת מאמרים- איך לכתוב?
בין אם אתה כותב על הדרך ליצור גופים חלולים מעיסות נייר ובין אם את קוסמטיקאית הרוצה לכתוב על תמצית הדרים חדשה שהופכת פנים לחלקות כמו קליפת תפוח, יש לכתוב את זה בצורה נכונה. נכונה מבחינת התוכן ונכונה מבחינה הצורה.
א. להתרכז בנושא
רוצה לכתוב על תמצית ההדרים? התרכז בה. מה היא מכילה? מה יש בה שגורם למראה חלק, רענן ובריא?. אלו תופעות לוואי (אם בכלל) היא יכולה לגרום?, האם יש לה את האישורים המתאימים ממשרד הבריאות?, למי היא מיועדת? ועוד כהנה שאלות שישאלו את עצמן אלו שיקראו את הדברים.
אם תוך כדי הכתיבה נזכרת, בהארה הגדולה שהייתה לך, באמצע הקידה לשמש בשיעור יוגה, כי ייעודך הגדול בחיים הוא להיות קוסמטיקאית, –יופי! תשאירי את זה לפוסט במסגרת בלוג שתפתחי באחד האתרים. או כטור אישי שתפרסמי אותו באחד מאתרי הנשים. תוכלי לקורא לו "פינצטה"- סיפורים קטנים מחדר הקוסמטיקאית.
ב. לרכז תועלות
שנותנים השירות שלך או המוצר. אם זה ייעוץ קצר מועד, עלות יחסית נמוכה ביחס לאלטרנטיבות האחרות הקיימות בשוק, טיפול ללא כאבים או ללא שימוש בחומרים כימיים, אפשרות ליישום עצמי ועוד. הראו להם את התועלות על עיניים לחות שלא יצטרכו להתייבש עד שיאספו אותן בפינצטה.
ג. לעורר סקרנות
פתח את המאמר שלך בפתיח מעניין. פתיח סיפורי, פתיח סטטיסטי או כל פתיח אחר שיכול לגרום לאצבעות של הלקוחות שלך לגלגל את העכבר. הימנע מקלישאות דוגמת: "תמצית ההדרים תעשה לך עור פנים כמו טוסיק של תינוק". אנשים יגיעו בהבזק באנר אחד למסקנה שמה שאת אומרת, אומרות כל הקוסמטיקאיות.
ד. עריכה
הגהה, שיכתוב, עריכה – כל התשובות נכונות על מנת שהמאמר יראה יפה, ולא רק שהתוכן שלו יהיה מעניין. כתבתם הכול בצורה של בלוק?, חלקו לפסקאות.
זה הזמן לבדוק למה הוורד סימן כמה אדומים. להכניס פסיקים ונקודות.
בדקו כמות מילים.
פחות מ-300 מילה – קצר מידי. מעל 800 – ארוך מידי. נסו לכוון על האמצע.
ה. כותרת והפנייה למאמר.
אף פעם לא מזיק להגיש לעורך עבודה קרובה לשלמות. המאמר שלך רק יפורסם מהר יותר.
ו. סיימתם? בראוו!
רגע! את האתר שלכם רשמתם?